fbpx

Mi a teendő a termék meghibásodásánál?

Itt vagy:-, Masszázsrendszer-Mi a teendő a termék meghibásodásánál?

Mi a teendő a termék meghibásodásánál?

Cégünk 22 éve az Ön kényelméért dolgozik országos lefedettségű kiszállítással és szervízszolgálattal. Bolthálózatunknak köszönhetően, szemben az egyszerű webáruházakkal, nálunk személyesen is van kihez fordulnia. Termékeink részben nagyértékű masszázsfotelek, ezért teljes mértékben gondoskodunk a szervizelésükről is, amit képzett specialistáink végeznek el. A termékeinkért 2-5 év garanciát vállalunk, mivel szeretnénk, hogy masszázsfotelje a lehető leghosszabb élettartamot érje el.

Mi a teendő a termék meghibásodásánál?

1. Először is intézzük el a hibabejelentést online a www.casada.hu/hibabejelento oldalon vagy telefonon a 72/551-781-es számon az űrlap kitöltésével.


2. Ezek után a szervíz folyamata 24 órán belül telefonos úton megkezdődik.


3. Amennyiben a hiba megszűntetése helyszíni javítást igényel, a garanciaidőn belüli masszázsfotelek tekintetében munkatársaink az ügyfélnél személyesen javítják meg a termékeket térítésmentesen.


4. Abban az esetben, ha a javítás a helyszínen nem lehetséges, garanciaidőn belül futárszolgálattal elhozatjuk a terméket szervizelésre, majd ingyenesen vissza is szállíttatjuk azt.


5. Masszázsfotelek esetében, ha a termék javítása meghaladja az elhozatalától számított 30 napot, garanciaidőn belül cserefotelt biztosítunk. Amennyiben a javítás lehetetlenné válik, a termék aktuális használati értékének megfelelő másik masszázsfotelt biztosítunk térítésmentesen vagy az Ügyfél kérésére az aktuális értéket beszámítjuk egy új Casada termék vételárába.

Mi történik a garanciaidő lejárata után?

Természetesen utána is készen állunk a termékek javítására szervízdíj ellenében.

Casada szerviz szolgáltatások
Írta: | 2019-04-15T12:31:02+00:00 2019. ápr|Kategóriák: Általános, Masszázsrendszer|0 Hozzászólás

Hozzászólás írása